UAB „Dremler“ garantinės sąlygos ir prekių grąžinimas
1. GARANTIJOS SĄLYGŲ TAIKYMAS
1.1. UAB „Dremler“ įsipareigoja laikytis visų Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų ir teikti 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, o jeigu tokių nurodymų nėra pardavimo sutartyje ir/ar sąskaitoje, tada galioja 24 mėn. garantinis laikotarpis.
1.2. Garantinis remontas nemokamai atliekamas nustojus įrangai efektyviai veikti. Į garantinį remontą neįskaičiuotas įrangos techninis aptarnavimas – filtrų ar kt. dalių valymas ir kt. profilaktikos darbai. Suremontuotiems arba pakeistiems įrenginiams, jų komponentams garantija galioja likusį laiką (įrangos, gaminio garantinis terminas nepratęsiamas).
1.3. Garantinis įrangos remontas atliekamas iš anksto susitarus su pirkėju ir tik pirkėjui pateikus bendrovės išrašytą PVM sąskaitą faktūrą ir (arba) įrangos, atliktų darbų priėmimo – perdavimo aktą. Garantiniam remontui įranga pristatoma į bendrovės nurodytą vietą, o tuo atveju, jei įranga sumontuota pirkėjo patalpose, neatlygintinai vykstama tik Vilniaus miesto teritorijoje.
1.4. Pirkėjas visada gali kreiptis, konsultuotis iškilusiais klausimais dėl įrangos eksploatacijos, techninio aptarnavimo ar remonto.
1.5. Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, įrangos techninis aptarnavimas ar remontas atliekamas už papildomą mokestį, kuri jei įmanoma, suderinama su pirkėju iš anksto prieš atvykstant pas pirkėją.
1.6. Garantija nėra taikoma: *
- 1.6.1. prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
- 1.6.2. prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
- 1.6.3. prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
- 1.6.4. prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais arba serijine identifikacija;
- 1.6.5. prekėms, kurios buvo remontuojamos be UAB „Dremler“ sutikimo;
1.6.6. kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.) ir prekė nėra skirta tarnavimui tokiomis sąlygomis (nėra tokios gamintojo vartojimo paskirties);
1.6.7. jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, drožlių (medžio, plieno ir t.t.) daiktų ir pan.;
1.6.8. jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, pirkimo sutarties);
1.6.9. gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo be UAB „Dremler“ sutikimo;
* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
** Kilus klausimams dėl sugedusių prekių prašome rašyti [email protected] ir/arba kreiptis į parduotuvę, kurioje buvo pirkta prekė arba skambinti telefonu +370 523 39333 (arba +370 372 25500) .
1.7. Jei UAB „Dremler“ nustato, kad Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju pateikus prekės pirkimo dokumentą, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.
1.8. Jei UAB „Dremler“ nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatote prekę į parduotuvę. Jei nuspręsite prekę remontuoti, praneškite apie tai Jus aptarnaujančiam parduotuvės darbuotojui. Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į [email protected] ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės klausimų.
1.9. Garantijos papildomos sąlygos:
1.9.1. suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos – sąskaitos išrašymo datos, nebent pardavimo sutartis turi kitas sąlygas;
1.9.2. remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje;
1.9.3. visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į mūsų parduotuvę ir iš jos, apmoka Pirkėjas, nebent UAB „Dremler“ išimtinai sutinka padengti transportavimo išlaidas.
1.9.4. pardavėjas pasilieka teisę bet kada neįspėjant Pirkėjo keisti garantines sąlygas, įrangos garantinius terminus, jei parduodamos produkcijos gamintojas keičia įrangos/produkto garantinius terminus ar sąlygas.
1.9.5. Iškvietus UAB „Dremler“ dėl parduoto produkto sutrikimo ir „Dremler“ darbuotojui arba atstovui įvertinus esamą situaciją kad durų varstymo sutrikimai yra nesusiję su spynos ar kitos durų furnitūros veikimu, toks iškvietimas yra laikomas produkto įrengimo konsultacijos ir techninės pagalbos paslauga, o ne garantiniu aptarnavimu. Šią paslaugą pirkėjas turi apmokėti pagal „Dremler“ patirtas išlaidas – specialisto atvykimo ir valandinio darbo įkainius (Atvykimo įkainis Vilniuje – 25 Eur. + PVM ir valandinis darbo įkainis 25 Eur + PVM). Paslaugos įkainis likusioje Lietuvos teritorijoje (apart Vilniaus) – 50 Eur. + PVM ir valandinis darbo įkainis 25 Eur + PVM).
2. KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS
2.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, tačiau pats apmokėdamas prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims***:
2.1.1. paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai pardavėjas visiškai įvykdys sutarties reikalavimus iš savo pusės;
2.1.2. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
2.1.3. sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
2.1.4. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
2.1.5. sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
2.1.6. sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
*** Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.
2.2. Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos – kokybiškos:
2.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
2.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
2.2.3. prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
2.2.4. grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
2.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
2.2.6. pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
2.3. Išlaidų grąžinimo tvarka kokybiškoms prekėms:
2.3.1. Pirkėjui negrąžinamos papildomos išlaidos, kai prekės grąžinimui buvo pasirinktas ne “Dremler“ įprastas kurjerio paslaugos tiekėjas – ne daugiau nei 10% skirtumas nuo VENIPAK, DPD ar OMNIVA pristatymo kainos.
2.3.2. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti prieš grąžinant prekę.